Retur og refusjon

RETUR

Angrerettloven gir deg rett til å angre kjøpet ditt dersom du har bestilt ubehandlede stoler med sjøgress seter. Angreretten gjelder ikke bestillinger av spesialtilpassede produkter som er fremstilt etter forbrukerens spesifikasjoner, malt etter kundens ønske, eller som har fått et tydelig personlig preg. Dette gjelder alle ordre med overflatebehandling etter kundens ønske, og/eller seter trukket i stoff, eller skinn, navnemerker, eller andre avvik fra standard farger og sjøgress-seter. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette (angrefrist).

For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Den må også være i originalemballasjen. Alle produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid. Eventuell returforsendelse må betales av deg. Fraktomkostninger refunderes ikke. Tilbakebetaling skal finne sted innen fjorten dager etter at vi mottar produktet fra deg eller henteseddel eller produktet er stilt til rådighet for oss.

For å fullføre returen din, krever vi en kvittering eller kjøpsbevis. 

REFUSJON

Når varen er mottatt og kontrollert, vil vi sende deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt din returnerte vare. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avvisning av tilbakebetalingen. Hvis du blir godkjent, vil tilbakebetalingen bli behandlet, og en kreditt vil bli tilbakeført til din bankkonto etter avtale, i løpet av 15 dager.